V poplavi podob, ki nakazujejo, da smo vsi fotografi, sta znanje in razumevanje svetlobe ključ do razumevanja okolja v najširšem mogočem pomenu. Fotografija se tako začne z razumevanjem svetlobe kot fizikalnega pojava in konča s sve­tlobo kot mislijo. Dodiplomski študij smeri Fotografija skozi individualno delo povezuje tehni­ko, zgodovino in teorijo v celoto, ki nudi študentom široko množico znanj, prepotrebnih za fotografovo integracijo v sodobno družbo. Če je odlika vsakega ustvarjalca moč predstave, je posebnost fotografov moč predvidevanja.

Neločljivost svetlobe, časa in prostora nas učita, da je slediti trendom preprosto, veliko težje pa jih je predvidevati ali celo narekovati. Magistrski program 2. stopnje je izrazito povezan s teorijo, usmerjeno predvsem v notranje razumevanje podobe, ob tem pa točnost in natančnost predstavljata orodje v službi vsebine. Študenti prevprašujejo ustaljene prakse fotografskega jezika in postavljajo nove temelje na način, da izbirajo svoj jezik, primerno glede na uporabo v razli­čnih projektih – individualnih in skupinskih.


slo ︎ eng